Veelgestelde Vragen

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Pakketjes worden binnen 2 werkdagen na het ontvangen van de betaling verzonden. Je ontvangt een track en trace-code om het pakketje te volgen. Pakketjes binnen Nederland worden meestal binnen 2 werkdagen bezorgd, dit is natuurlijk wel afhankelijk van de bezorgdienst. Pakketjes naar Duitsland en België worden meestal binnen 4 werkdagen bezorgd, maar ook dit is afhankelijk van de bezorgdienst.

 

Let op: als je het te betalen bedrag zelf overschrijft, kan het een paar dagen duren voor de betaling binnen is.

 

Wat zijn de kosten voor verzending?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het item/ de items die je bestelt en bedragen voor verzending binnen Nederland €3,95 (brievenbuspakje) of €5,95. Bestel je voor minimaal €75? Dan is verzending binnen Nederland gratis.

 

Verzending naar België of Duitsland kost €5,95 voor een brievenbuspakketje en €10 voor een groter pakket. Brievenbuspakketjes verzenden we gratis bij een bestelwaarde van minimaal €75, voor grotere pakketten naar België of Duitsland geldt een minimumbestelwaarde van €150 voor gratis verzending.

 

Kan ik items ruilen of retourneren?

Je hebt het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van jou thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van je vervoerder. Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via e-mail. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

 

Ik heb een bestelling geplaatst, kan het kloppen dat ik nog geen bevestiging ontvangen heb?

Als je een bestelling plaatst krijg je per mail een bevestiging. Het kan zijn dat deze mail in de spam-map of ongewenste e-mail-map terechtgekomen is. Is dit niet het geval, neem dan contact op om te controleren of de bestelling wel geplaatst is.

 

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Betalingen verlopen via een beveiligde verbinding van partner Mollie. Je kunt onder andere betalen met iDEAL. Je kunt er ook voor kiezen het bedrag vooraf door middel van bankoverschrijving over te maken. Houd in dat geval wel rekening met een (mogelijk) iets langere levertijd. Liever achteraf betalen? Ook dat is geen probleem, wanneer je kiest voor betaling met Klarna.

 

Mijn bestelling is een cadeautje, hoe wordt het pakketje verzonden?

Meer informatie over cadeautjes vind je hier.

 

Overige vragen

Heb je een vraag die nog niet beantwoord is? Neem dan gerust contact met me op.